piątek, 1 stycznia 2016

Heeej! :D

Witam wszystkich czytelników mojego właśnie powstałego bloga. Kim jestem? Szaloną, zwariowana nastolatką, lubująca się w tych samych rzeczach, co każda nastolatka - muzyka, ciuchy, kosmetyki, i o tych rzeczach na pewno będę tu pisać. Jednak moją wielką miłością są przede wszystkim... książki! I to one zajmą tutaj główne miejsce. Horrory, komedie, psychologiczne, nawet podróżnicze... pożeram wszystkie i wieloma z nich się z Wami podzielę. Jako, że uwielbiam również wszelkiego rodzaju konkursy i rozdania (gdzie mogę wygrać m.in. książki :D), to mój pasek boczny zwykle będzie obfitował w tego rodzaju rzecy, mam nadzieję, że nie będzie Wam to przeszkadzać, a wręcz przeciwnie - znajdziecie coś dla siebie :)

Pozdrawiam serdecznie i szczęśliwego 2016! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz